«  Terug naar overzicht

Slimmer werken in het sociaal domein? Werk meer als Coolblue.

In het Sociaal Domein zijn we vaak niet goed in staat om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt of andere mensen die het nodig hebben, in beeld te houden of te bereiken met middelen die bij hun behoeften aansluiten. We zijn onderbemand, verwarren willekeur met maatwerk en hebben we vaak geen idee wat nu werkt voor welke doelgroep. 

Want we leven nu eenmaal nog steeds onterecht in de waan dat ‘mensenwerk’ niet meetbaar of schaalbaar is.

Coolblue: 30% meer omzet, 5% verhoging in klanttevredenheid

Coolblue verkocht dit jaar maar liefst 30% meer dan vorig jaar en verhoogde ook nog de klanttevredenheid met 5%. Ongekende cijfers.

Dit lukt ze omdat ze hun klant heel goed kennen, zijn of haar behoeften centraal stellen en precies meten en weten wat werkt voor welke klant en wat niet. Maar Coolblue werkt ook met en voor mensen toch?

Customer journey agency

Coolblue onderscheidt zich niet alleen door producten, prijzen of hoe snel ze leveren. Ze maken vooral het verschil door de manier waarop zij hun klanten een ‘klantreis’ bieden waar ze blij van worden.

Lees meer >>>