Nieuws

Het nieuwe 8TING platform: speciaal ontwikkeld voor het sociale domein
31 oktober 2017
Op basis van onze ervaringen in de e-commerce én het sociaal domein hebben we het nieuwe 8TING platform ontwikkeld. Via dit platform kunnen coaches met digitale ondersteuning frequent en relevant klantcontact hebben met als direct resultaat een beter en actueler klantbeeld. Via een app, per email, sms en natuurlijk ook persoonlijke gesprekken krijgt de doelgroep naar aanleiding van dit inzicht gerichte informatie en begeleiding op maat.

Meer tijd voor persoonlijk contact door digitale bestandsscreening
23 oktober 2017
Ons onderzoek binnen Digitale Innovatie Arbeidsmarkt in Enschede laat zien dat 8TING op basis van ervaringsgetallen uit de bestaande systemen van het werkplein (bv. GWS), klantselecties kan maken die wat betreft kansen op de arbeidsmarkt, zeer sterk overeenkomen met de handmatige selectie door coaches. 

Dit biedt grote voordelen:
- Coaches kunnen hun tijd besteden aan persoonlijke aandacht ipv dossieronderzoek
- Klanten kunnen sneller weer in beeld gebracht worden
- Klanten kunnen sneller gekoppeld worden aan passende interventies
- Meer klanten kunnen sneller arbeidsfit gemaakt worden
- Kosten gemoeid met 'screening' kunnen meer dan gehalveerd worden
In 4 weken meer dan 1.000 interacties in Zaanstad
16 oktober 2017
In een bestek van 4 weken hebben Saskia Velders en coaches Theo en Danielle van het Werkplein Zaanstreek - Waterland via de app, email, sms en persoonlijke gesprekken, meer dan 1.000 interactiemomenten met hun klanten gehad.