8TING 2022 / nieuws / Leden- en klantenmiddag Tingit

Leden- en klantenmiddag Tingit

Kwetsbare inwoners stapjes helpen zetten: positieve psychologie en contentmanagement

Sinds de oprichting van coöperatie Tingit eind 2018 zijn we druk geweest met de techniek, implementaties en de werving van nieuwe leden. Daarvoor, ten tijde van de pilots in Enschede, Zaanstad, Deventer en Drentse Aa werkten we hard aan het creëren en leveren van de juiste content. Het idee was en is nog steeds om te weten wat werkt voor wie en in welke situatie. 

Het offline werk in het sociaal domein kenmerkt zich in hoge mate door maatwerk: de social worker weet goed aan te sluiten op de persoon en de leefwereld van de deelnemer. Tingit biedt de mogelijkheid om die persoonlijke aanpak schaalbaar voort te zetten via de digitale weg. De basis daarvoor is positieve psychologie, de instrumenten zijn vragenlijsten, data en daarop afgestemde interventies (zoals publicaties en programma’s). 

Tijdens deze leden- en klantenmiddag willen we de kennis en beschikbare instrumenten graag delen. Het programma zal er ongeveer als volgt uitzien:

  1. Welkom bij Stadsring51
  2. Stand van zaken bij Zoetermeer, Stadsring51, Twents Huis van de Logistiek en Laborijn
  3. De basis: positieve psychologie, zelfredzaamheid en participatie
  4. Contentmanagement, marketing automation en het sociaal domein: #hoedan
  5. Afsluiting

Wat:             Leden- en klantemiddag Tingit - positieve psychologie & contentmanagement

Voor wie:    Contentmanagers, projectleiders, functioneel beheerders Tingit/8ting

Locatie:       Stadsring51, Amersfoort

Datum:       Vrijdag 29 november 2019

Tijd:            13.00 - 17.00 uur

Aanmelden via: info@tingit.nl

Neem contact met ons op

8ting

DATAGEDREVEN SOCIALE INNOVATIE

+31 (0)6 1475 7634 - info@8ting.nl

Moutlaan 20, 7523 MD Enschede

KvK 65103793