ONTDEK HOE U 8ting IN KUNT ZETTEN

8ting helpt oa Werkpleinen en Leerwerkbedrijven, door ondersteuning van data en digitale middelen, de begeleiding van- en communicatie met de klant sterk te verbeteren.

8ting bestaat uit een drietal onder­delen, die geintegreerd of individueel ingezet kunnen worden:


8TING Analytics: wel data en BI en toch te weinig inhoud voor echte sturing?

Hoe vaak heb je niet het gevoel dat je op een hele boel data zit, maar toch niet in staat bent om hier informatie van te maken waar je echt wat aan hebt? 8ting Analytics helpt je om de kloof tussen data en informatie te dichten:

1. Voegt meerdere databronnen samen voor meer context

2. Verrijkt bestaande data aan de hand van inhoudelijke domeinkennis

  • Maakt persona's beschikbaar
  • Maakt statistische klantscreening mogelijk
  • Geeft inzicht in welke middelen op welke doelgroepen zijn ingezet
  • Geeft inzicht in geboekte resultaten per doelgroep
  • Laat je zien welke middelen daadwerkelijk effectief en duurzaam zijn

3. Stelt 'verrijkte' data weer beschikbaar voor je bestaande systemen

Lees meer >>>


8TING platform: klantencommunicatie 2.0

Over het algemeen worden werkzoekenden en/of gedetacheerde medewerkers niet frequent genoeg geïnformeerd over nieuws, vacatures en andere zaken. Daarnaast zijn caseloads voor coaches over het algemeen te groot om iedereen in beeld te houden. Contact met- en het activeren van klanten gebeurt namelijk voornamelijk persoonlijk of via de post.

Het 8ting platform stelt je in staat om door middel van de laatste technologie uit de e-commerce, je klant beter in beeld te houden en op grotere schaal te informeren, motiveren en activeren

  • Geeft overzicht over klantgroepen
  • Voorziet in gepersonaliseerde digitale communicatie naar klantgroepen via app, website, sms en email
  • Geeft inzicht over klantprofiel, communicatie en activiteit (klant in beeld)
  • Ondersteunt communicatie tussen coach en klant via app, website, sms, e-mail en persoonlijk contact
  • Geeft klant toegang tot app en website afgestemd op de persoonlijke situatie van de klant
  • Voor iedere klant in te zetten, zelfs in de sociale werkvoorziening

Lees meer >>>


8TING Programma's: klanten langdurig vastpakken en bewegen naar participatie

Het op grote schaal in beeld brengen van klanten is een grote opgave. Je klanten op maat blijven informeren en bewegen naar een specifiek doel, is met een grote caseload zonder digitale ondersteuning bijna niet te doen. 8ting heeft een set aan programma's beschikbaar, die doelgericht je klanten over een langere periode op maat en stapsgewijs informeren, motiveren en activeren:

  • Programma’s voor in beeld brengen, vasthouden, bewegen, ontwikkelen en laten uitstromen van klanten
  • Klant ontvangt dagelijks acties, opdrachten, tips en vacatures, afgestemd op zijn situatie, profiel en behoeftes
  • Laat klant aansluiten op bestaande interventies en/of digitale programma’s op maat
  • 8TING team ondersteunt bij houden van overzicht en controle op het klantenbestand

Lees meer >>>